مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 08:182019-10-15سياسي

مرکز پژوهش های شورای شهر افتتاح شد


شیراز_ مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر شیراز سه شنبه با حضور جمعی از مسئولان کلان شهر شیراز به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرزاق موسوی رییس شورای اسلامی شهر شیراز در آیین گشایش این مرکز گفت: دستیابی به راهبرد های توسعه شهری، شناسایی دستاورد ها، افزایش اثر بخشی از جمله ویژگی های مرکز پژوهش های شورای اسلامی شیراز است.

عبدالرزاق موسوی اضافه کرد:بر اساس وظایفی که برای شورای شهر در نظر گرفته شده است و برای اجرای این قوانین در بهترین حالت از میان 34 وظیفه ای که در قانون برای شورای های شهر لحاظ شده تنها 25 وظیفه یه صورت کامل اجرایی شده است.

وی افزود: عدم وجود زیرساخت ها زیرساخت ها یکی از علت های است که تاکنون نتوانسته ایم تمامی وظایف را اجرایی کنیم البته نظارت بر مصوبات، تعامل با دستگاه ها و تعیین خط مش از جمله وظایف اصلی شوراها در نظر گرفته شده است.

موسوی در خصوص مرکز پژوهش نیز تاکید کرد: در جهت اجرای مناسب مصوبات و مصوب کردن قوانین مناسب شهر باید آثار این لوایح در جامعه در نظر گرفته شود و از جایی برای تجمع نظرها، پژوهش ها و نظارت بر آثار این مصوبات در جامعه مرکز پژوهش است.

وی معتقد است یکی از مشکلاتی که پارلمان های محلی و ملی با آن مواجه است عدم بررسی ، نظارت و ارزیابی مصوبات در سطح جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز پژوهش های شورای شهر افتتاح شد

مرکز پژوهش های شورای شهر افتتاح شد