مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 08:162019-10-15بين الملل

نگاهی به عناوین مطبوعات امروز برخی کشور ها (2)


بررسی عناوین مطبوعات منتشر شده در افغانستان ، - - نگرانی از افزایش ترورها در پایتخت افغانستان: میزان ترورهای جنایی وتروریستی در شهرهای بزرگ افغانستان ازجمله کابل افزایش یافته و موجی از نگرانی را ایجاد کرده است به گونه ای که در شبانه روز گذشته چهار مورد قتل در کابل به وقوع پیوست .

- دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در افغانستان اعلام کرد که از تصمیم های کمیسیون های انتخاباتی به عنوان نهادهای قانونی افغانستان مبنی بر اعتبار آرای دارای بیومتریک حمایت می کند.

- واکسیناسیون سراسری فلج اطفال در سیصدوبیست وچهار شهرستان افغانستان آغاز شد ، در این عملیات هشت ونیم میلیون کودک زیر پنج سال واکسینه می شوند.

// روزنامه افغانستان - چرا ترکیه مبارزه را به سوریه منتقل کرد ؟ چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه معتقد است که ترکیه با هدف تامین امنیت ملی خود مبارزه با تروریستها درمناطق مرزی خود با سوریه را آغاز کرده است .

- هیاهوی پیش از وقت ممنوع ! شماری از اعضای رده پایین برخی تیم های انتخاباتی از شمارش نشدن آرای بدون بیومتریک استقبال کرده و آنها معتقدند که این آرا متعلق به نامزد رقیب است و به همین دلیل هیاهو و تبلیغات پیش از موعد را آغاز کرده اند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به عناوین مطبوعات امروز برخی کشور ها (2)

نگاهی به عناوین مطبوعات امروز برخی کشور ها (2)