مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 08:152019-10-15اجتماعي

همدان پایانه اتوبوسرانی 6 استان کشور در ایام اربعین


مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان گفت: همدان پایانه اتوبوسرانی 6 استان کشور در ایام اربعین حسینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مهرداد نادری فر پیش از ظهر امروز در ستاد اربعین استان با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی در پذیرایی از زوار اربعین حسینی انجام گرفته است اظهار کرد: نسبت به سال های قبل اقدامات بهتری صورت گرفته و شاهد ترافیک روان در جاده ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه ها به صورت شبانه روزی پای کار هستند گفت: موج رفت زائران به اتمام رسیده و اکنون همدان مهیای موج بازگشت زائران است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه در مرز مهران اطلاع رسانی شده که زائران 6 استان از همدان به شهرهای خود بروند گفت: قبلاً همدان پایانه پنج استان انتخاب شده بود که اخیراً استان مرکزی هم اضافه شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 260 هزار نفر از خراسان رضوی، 124 هزار نفر از قم، 113 هزار نفر از مازندران، 67 هزار و 484 هزار نفر از همدان، 58 هزار نفر از مازندران، 40 هزار نفر از گلستان و 21 هزار نفر از خراسان شمالی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند گفت: همدان باید پذیرای مجموع این زائران در استان باشد.

حسین افشاری، فرماندار همدان نیز با بیان اینکه احداث ورودی جدید و آسفالت شهر مریانج انجام شده است اظهار کرد: تمام سرویس ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان پایانه اتوبوسرانی 6 استان کشور در ایام اربعین

همدان پایانه اتوبوسرانی 6 استان کشور در ایام اربعین