مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 07:432019-10-15اجتماعي

تغییر کاربری نمازخانه مدارس تخلف است


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه باید فضای نماز خواندن در مدارس به صورت آگاهانه و اختیاری برای دانش آموزان فراهم شود، - علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در گفت وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص گلایه برخی مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من مبنی بر ، اظهار کرد: بر اساس بخشنامه ای که توسط وزیر آموزش و پرورش در مهر ماه صادر شد، هیچ مدیری حق تغییر کاربری فضای آموزشی را ندارد.

وی ادامه داد: مدیر نباید مازاد بر فضای آموزشی خود، دانش آموزان را ثبت نام می کرد تا بعد مجبور شود که فضای آموزشی را تغییر دهد بلکه باید دانش آموزان مازاد بر سقف تراکم مدرسه را به مدارس دیگر هدایت می کرد.

کاظمی با تأکید بر اینکه تغییر کاربری نمازخانه مدارس تخلف است، افزود: نماز جزو برنامه درسی ملی است و باید فضا برای نماز خواندن دانش آموزان به صورت آگاهانه و اختیاری فراهم باشد.

وی تصریح کرد: هر مدرسه سقفی دارد و نباید دانش آموز بیش از حد مجاز در آن ثبت نام شود؛ آیا مدیر باید راهرو، کتابخانه و نمازخانه را تبدیل به کلاس درس کند؟ و البته اگر چنین اتفاقی بیفتد، تخلف است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: در صورتی که مدرسه چنین تخلفی را انجام دهد و به ما گزارش شود، پیگیری می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری نمازخانه مدارس تخلف است

تغییر کاربری نمازخانه مدارس تخلف است