مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 07:282019-10-15اقتصادي

لنزهای برجسته گوشی های هوشمند حذف می شوند


پژوهشگران دانشگاه یوتا (University of Utah ) آمریکا موفق به توسعه لنزهایی شده اند که 1000 برابر نازک تر و 100 برابر سبک تر از لنزهای فعلی هستند و این به آن معناست که در آینده ای نزدیک احتمالا شاهد حذف لنزهای برجسته گوشی های هوشمند خواهیم بود.

- پژوهشگران "دانشگاه یوتا"(University of Utah ) آمریکا موفق به توسعه لنزهایی شده اند که 1000 برابر نازک تر و 100 برابر سبک تر از لنزهای فعلی هستند و این به آن معناست که در آینده ای نزدیک احتمالا شاهد حذف لنزهای برجسته گوشی های هوشمند خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وبه نقل از گیزمودو، گوشی های هوشمندی که اکنون در بازار وجود دارند دارای برخی ویژگی ها هستند که از زیبایی آنها می کاهد و یکی از آن نکات منفی بیرون زدگی یا برجستگی دوربین های آنها است اما به لطف تیمی از محققان دانشگاه یوتا که لنز دوربین بسیار نازک ایجاد کرده اند، این برجستگی ها به زودی حذف خواهند شد.

برای مقایسه باید گفت لنز مورد استفاده در دوربین های هوشمند امروزی که جمع می شوند و نور را روی یک حسگر ریز متمرکز می کنند، چند میلی متر ضخامت دارند اما لنزهای جدید ابداعی پژوهشگران دانشگاه یوتا 1000 برابر نازک تر از آنها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لنزهای برجسته گوشی های هوشمند حذف می شوند

لنزهای برجسته گوشی های هوشمند حذف می شوند