مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 07:262019-10-15اجتماعي

افزایش سوانح رانندگی در اربعین 98


رییس پلیس راه کشور از افزایش سوانح رانندگی در اربعین 98 خبر داد وگفت: خستگی و خواب آلودگی عامل اصلی تصادفات دراین ایام بوده است.

- مرکز کرمانشاه، سردار سید تیمورحسینی در حاشیه بازدید از مرز خسروی با اشاره به رشد حضور زائران برای شرکت در مراسم اربعین، اظهار داشت: در عین حال سوانح رانندگی در این ایام خصوصا در استان های کرمانشاه، خوزستان، ایلام و شهر های در مسیر افزایش داشته است.

وی خستگی و خواب آلودگی را عامل اصلی تصادفات رانندگی در این ایام داست وافزود: شتاب بی مورد و انحراف به چپ که نتیجه آن برخورد رخ به رخ است از دیگر عوامل مهم سوانح رانندگی در ایام اربعین امسال بوده است.

سردار حسینی با اشاره به اینکه زائران هنگام بازگشت از کربلا به دلیل خستگی، نیاز بیشتری به استراحت دارند، تأکید کرد: مهمترین توصیه ای که به زوار داریم این است که از رانندگی در این وضعیت خودداری کنند.

رییس پلیس راه کشور همچنین با اشاره به جریان داشتن تردد در تمامی راه ها خصوصا راه های منتهی به مرز های چهارگانه گفت: شرایط فعلی به گونه ایست که حجم تردد در مسیر برگشت از مرز سنگین تر از مسیر رفت است.

وی افزود: پیش بینی می شود برای فردا و پس فردا (چهارشنبه و پنجشنبه) بازهم شاهد افزایش تردد زوار به عراق باشیم، اما از روز جمعه (26 مهر) باید خود را کاملا آماده بازگشت زوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سوانح رانندگی در اربعین 98

افزایش سوانح رانندگی در اربعین 98