مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 07:252019-10-15سياسي

مصوبه خاک خورده اعطای نشان های شهروندی، عملیاتی می شود


اعضای شورای اسللامی شهر تهران، امروز یک فوریت اجرایی کردن مصوبه خاک خورده اعطای نشان های شهروندی پس از 9 سال را عملیاتی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اعضای شورای شهر تهران در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران یک فوریت طرح اصلاحیه مصوبه اعطای نشان شهروندی در تهران را بررسی و با 16 رأی موافق و 2 رأی مخالف به تصویب رساندند.

محمدجواد حق شناس رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه 18نفر از اعضای شورای شهر یک فوریت این طرح را امضاء کرده اند، اظهار داشت: در سال 89، مصوبه ای با این مضمون در شورای شهر مصوب شد که متأسفانه بعد از گذشت 9 سال این مصوبه اجرایی نشده است.

پس از تذکر آقای سالاری نسبت به این موضوع، رییس شورا از کمیسیون فرهنگی و اجتماعی خواست هرچه سریعتر نسبت به عملیاتی تر کردن این مصوبه، اقدام کنیم.

وی افزود: با توجه به این موضوع یک فوریت این مصوبه تهیه شده است.

از جمله دلایل آن نیز جبران عدم اجرای مصوبه سال 89 تحت عنوان اعطای نشان های شهروندی به مدت 9 سال، تسریع در اصلاح و تصویب دستورالعمل موضوع تبصره یکم انتخاب افراد دارای شرایط اعطای نشان شهروندی و از دست دادن فرصت اعطای نشان شهروندی به شهروندان شایسته تهران در بزنگاه های مقتضی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه خاک خورده اعطای نشان های شهروندی، عملیاتی می شود

مصوبه خاک خورده اعطای نشان های شهروندی، عملیاتی می شود