مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 07:222019-10-15اجتماعي

فرماندار قصرشیرین: زائران بدون معطلی از «مرز خسروی» رد می شوند


زائران بدون معطلی از مرز خسروی رد می شوند فرماندار قصرشیرین از تردد روان زائران اربعین در مرز خسروی خبر داد و گفت: هم اکنون کار انتقال زائران اربعین حسینی به سهولت و بدون کوچک ترین معطلی در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، اینجا مرز خسروی است؛ دروازه ورود به معنویات و بهشت عتبات عالیات، جایی که هزاران هزار عاشق از نقاط مختلف آمدند تا با شرکت در اربعین حسینی عشق و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت(ع) نشان دهند.

روزگاری نه چندان دور اینجا منطقه عملیاتی بوده که در آن شهیدان و رزمندگان اسلام کربلا را صدا می زدند؛ کربلا نماد نهضتی است که در آن خون بر شمشیر پیروز است.

مرز خسروی بعد از 6 سال بسته بودن، امسال برای نخستین بار میزبان زائران اربعین بود و با زیرساخت های فراهم شده توانست به خوبی پذیرای این عزیزان باشد.

بازگشایی مرز خسروی با توجه به افزایش جمعیت زائران خبر خوبی بود، بخش اعظمی از آن ها را روانه این مرز کرد تا زوار با سهولت بیشتری بتوانند عازم این سفر معنوی شوند.

اربعین در راه است و شور دلدادگان حریم کوی دوست هر روز بیشتر از دیروز می شود؛ در حالی که هنوز عده ای در راه عبور از مرز خسروی به سمت عتبات عالیات هستند، زوار زیادی هم در حال بازگشت به وطن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار قصرشیرین: زائران بدون معطلی از «مرز خسروی» رد می شوند

فرماندار قصرشیرین: زائران بدون معطلی از «مرز خسروی» رد می شوند