مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 07:182019-10-15اجتماعي

افزایش سوانح رانندگی در اربعین 98/خستگی و خواب آلودگی عامل اصلی تصادفات


رییس پلیس راه کشور با اشاره به رشد حضور زائران برای شرکت در مراسم اربعین، در عین حال از افزایش سوانح رانندگی در این ایام خصوصا در استان های کرمانشاه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار سیدتیمور حسینی صبح امروز در حاشیه بازدید از پایانه مرزی خسروی، اظهار داشت: خستگی و خواب آلودگی عامل اصلی تصادفات رانندگی بوده است.

وی ادامه داد: شتاب بی مورد و انحراف به چپ که نتیجه آن برخورد رخ به رخ است از دیگر عوامل مهم سوانح رانندگی در ایام اربعین امسال بوده است.

 رییس پلیس راه کشور با اشاره به اینکه زائران هنگام بازگشت از کربلا به دلیل خستگی، نیاز بیشتری به استراحت دارند، افزود: مهمترین توصیه ای که به زوار داریم این است رانندگی در این وضعیت خودداری کنند.

وی با اشاره به جریان داشتن تردد در تمامی راه ها به خصوص راه های منتهی به مرزهای چهارگانه محل ورود و خروج زائران به عراق، گفت: شرایط فعلی به گونه ایست که حچم تردد در مسیر برگشت از مرز سنگین تر از مسیر رفت است.

وی افزود: پیش بینی می شود برای فردا و پس فردا (چهارشنبه و پنجشنبه) بازهم شاهد افزایش تردد زوار به عراق باشیم اما از روز جمعه (26 مهر) باید خود را کاملا آماده بازگشت زوار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سوانح رانندگی در اربعین 98/خستگی و خواب آلودگی عامل اصلی تصادفات

افزایش سوانح رانندگی در اربعین 98/خستگی و خواب آلودگی عامل اصلی تصادفات