مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 07:132019-10-15اجتماعي

اجرای طرح توانمندسازی روستاییان مناطق محروم یزد


طرح توانمندسازی و آموزش های مهارتی روستاییان، عشایر و مناطق محروم در استان یزد با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین رحیمی زاده معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد در سفر به شهرستان بهاباد، اظهار کرد: طرح توانمندسازی و آموزش های مهارتی روستاییان، عشایر و مناطق محروم در استان یزد به صورت متمرکز در دو بخش مروست و بهاباد با رویکرد اشتغال پایدار و به منظور توسعه کمی و کیفی تولیدات و ارائه خدمات بر اساس مزیت های منطقه ای با بهره گیری از ظرفیت های محلی و با هدف بهبود وضعیت و کیفیت زندگی جامعه هدف اجرا می شود.

وی افزود: بدون تردید اشتغال روستاییان و بهبود وضعیت و کیفیت زندگی در مناطق محروم نقش مؤثری در پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی دارد.

رحیمی زاده تصریح کرد: براساس این طرح، باید سازمان ها و نهاد های مرتبط با کمک مقامات محلی منابع و اعتبارات خود را در محل های انتخاب شده متمرکز کنند.

به گفته این مسئول، محل های محروم پس از مطالعات انجام شده، کمک می کند که نقطه آبادانی در استان مشخص و برای سایر نقاط قابل الگو برداری باشد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح توانمندسازی روستاییان مناطق محروم یزد

اجرای طرح توانمندسازی روستاییان مناطق محروم یزد