مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 07:132019-10-15سياسي

قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین 2رویکرد فراکسیون زنان است


نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین 2رویکرد فراکسیون زنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فریده اولادقباد در نشست صمیمانه با بانوان اسلامشهری ضمن محکومیت کشتار زنان و کودکان و مردم سوریه اظهار داشت: امیدواریم در این زمینه صلح و دوستی و برای ملت ها به وجود آید، چرا که در این قتل عام ها زنان و کودکان بیشترین صدمات را خواهند دید.

اولاد قباد در ادامه با اشاره به موضوعاتی که در کمیسیون زنان در مجلس در حال پیگیری است گفت: اصلاح قانون مجازات اسیدپاشی، اصلاح قوانینی که زوج حق منع زوجه را از اشتغال بدون دلیل منطقی نداشته باشد و اختصاص بودجه برای حمایت از خانواده های بی سرپرست و بدسرپرست همگی موضوعاتی هستند که در این کمیسیون نسبت به آنان حساسیت نشان داده ایم و آنها را مورد پیگیری جدی قرار داده ایم که به لطف خداوند در این موارد دستاوردهایی را حاصل خواهیم کرد.

رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی بیان داشت: از دیگر موارد مهم مورد پیگیری کمیسیون زنان، اختصاص 230 میلیارد تومان برای بیمه زنان خانه دار و تحکیم بنیاد خانواده، قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی، 6 ساعت آموزش اجباری حین ازدواج و اختصاص بودجه برای اجرای این طرح، از موارد مورد پیگیری در فراکسیون زنان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین 2رویکرد فراکسیون زنان است

قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین 2رویکرد فراکسیون زنان است