مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 07:112019-10-15اجتماعي

برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی طرح حامی آموزش و پرورش در مهاباد


جلسه هماهنگی و برنامه ریزی طرح حامی آموزش و پرورش مهاباد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهاباد در نخستین جلسه طرح حامی گفت: این طرح در راستای ایجاد توازن و تعادل بهره مندی از منابع انسانی و مادی برابر در بین مدارس اجرا می شود که با اجرایی شدن آن تعامل و هم افزایی بین مدارس بیش از گذشته خواهد شد.

کامبیز شاوله افزود: حمایتهای مدارس مبدأ در طرح حامی شامل امور خدماتی، رفاهی، پشتیبانی، ورزشی، آموزشی و مالی خواهد بود که طبق پیمان نامه، طرفین موارد قابل همکاری را از محورهای سه گانه بر اساس حوزه های حمایتی مذکور انتخاب کرده و نسبت به عمل در حوزه مشخص شده اقدام خواهند کرد.

کارشناس امور بانوان آموزش و پرورش هم در این جلسه با اشاره به اینکه یکی ازمهمترین نتایج این طرح، ارتقاء سطح ارتباط و همدلی و تقویت حس نوع دوستی بر اساس اهداف کیفی است، افزود: مدارس مجری این طرح با مشارکت ،تبادل امکانات ، تجربیات و توانمندیهای خود، فرهنگ تعامل و همیاری را در بین دانش آموزان به صورت عملی و عینی فرهنگ سازی می کنند.

عزیزی اضافه کرد: از دیگر اهداف طرح حامی، فراهم کردن فرصتهای متنوع تربیتی برای پاسخگویی به نیازهای دانش آموزان به ویژه در مدارس کم برخوردار و نیازمند توجه و در نتیجه شکوفایی و پرورش است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی طرح حامی آموزش و پرورش در مهاباد

برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه ریزی طرح حامی آموزش و پرورش در مهاباد