مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 07:102019-10-15سياسي

دریافت خدمات بهداشت به دور از تبعیض حق همه مردم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد المنظری مدیرکل دفتر منطقه ای مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت در مراسم شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی که ساعتی قبل در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد ضمن تشکر از دولت ایران به دلیل استقبال .

- مدیر کل دفتر منطقه ای مدیترانه شرقی با بیان اینکه در دسترس بودن بهداشت حق همه مردم منطقه است، گفت: تمام مردم باید به دور از تبعیض و مشکلات مالی خدمات بهداشتی دریافت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد المنظری مدیرکل دفتر منطقه ای مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت در مراسم شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت منطقه مدیترانه شرقی که ساعتی قبل در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد ضمن تشکر از دولت ایران به دلیل استقبال از این مراسم اظهار داشت: کشور ایران از تمدن و زیبایی زیادی برخوردار است؛ یکسال از کنفرانس خارطوم گذشت و همه ما در این یکسال با چالش های زیادی مواجه بودیم، اما تجربیات زیادی کسب کردیم.

وی افزود: امسال شعار اجلاس سلامت برای همه توسط همه تعیین شده و همانطور که همه ما می دانیم این اجلاس با توجه به تغییرات منطقه از اهمیت زیادی برخوردار است و باید از این فرصت برای کسب تجربیات بیشتر استفاده کنیم و به این نکته توجه داشته باشیم که بهداشت حق همه مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت خدمات بهداشت به دور از تبعیض حق همه مردم است

دریافت خدمات بهداشت به دور از تبعیض حق همه مردم است