مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 07:012019-10-15فرهنگي

خانه امیرکبیر آماده بازدید گردشگران و علاقمندان است


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: همزمان با برگزاری نهمین جشنواره انگور هزاوه خانه امیر کبیر آماده بازدید گردشگران و علاقمندان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، علیرضا ایزدی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ایام برگزاری جشنواره انگور هزاوه، بنای منسوب به خاندان  امیرکبیر  که توسط اداره کل میراث فرهنگی مرمت شده و آماده برای تبدیل به موزه امیرکبیر و مرکز مطالعات تاریخ معاصر استان است، آماده بازدید گردشگران و علاقمندان می باشد.

  وی گفت: این جشنواره برای نهمین بار در روستای هزاوه شهر اراک برگزار می شود و به سبب اینکه برگزاری این مراسم با ایام ماه صفر مصادف شده نام آن را به آیین شکرگذاری برداشت انگور روستای هزاوه تغییر داده شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی ادامه داد: این جشنواره برای آشنایی گردشگران و علاقمندان با تنوع و خواص درمانی انگور نهمین جشنواره انگور هزاوه اراک برگزار می شود.

ایزدی اظهار داشت: آیین شکرگذاری برداشت انگور روستای هزاوه از چهارشنبه 24 مهرماه با حضور مسئولان شهری و استانی راس ساعت 9 آغاز و فعالیت این مجموعه به مدت یک هفته از ساعت 9 صبح تا 21 شب ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه امیرکبیر آماده بازدید گردشگران و علاقمندان است

خانه امیرکبیر آماده بازدید گردشگران و علاقمندان است