مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 06:462019-10-15پزشكي

ارائه خدماتی اورژانس مامایی به 155 مادر باردار پاکستانی در مرز میرجاوه


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: 155 نفر از مادران باردار پاکستانی خدمات مراقبتی را از اورژانس مامایی مستقر در مرز میرجاوه دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، سید محمد هاشمی شهری در حاشیه بازدید از مرز میرجاوه با اشاره به اینکه تمامی زوار پاکستانی در همه گروههای سنی خدمات سلامت اورژانسی را دریافت می کنند، گفت: با توجه به اینکه مادران باردار جزو گروه های ویژه و در معرض خطر می باشند، خدمات اورژانس مامایی جزو مهمترین خدمات سلامت در موکب سلامت میرجاوه است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه گرفتن نوار قلب جنین (NST) ، نوار قلب مادر (ECG) و سایر معاینات زنان و مامایی به صورت سرپایی و اورژانس توسط همکاران ماما و پزشک مستقر در موکب سلامت میرجاوه انجام می شود گفت: در صورت نیاز امکان بستری موقت بیماران جهت تعیین تکلیف نهایی نیز در این موکب فراهم است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان این مطلب که تا کنون 155 مادر باردار در اورژانس مامایی میرجاوه خدمات مراقبتی پیش بیمارستانی را دریافت کرده اند، افزود: کارت مراقبت های دوران بارداری برای این افراد صادر می شود تا همکاران مستقر در سایر مراکز ارائه خدمات در طول مسیر حرکت نیز از روند وضعیت و اقدامات انجام شده برای این مادران باردار مطلع بوده و در صورت نیاز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدماتی اورژانس مامایی به 155 مادر باردار پاکستانی در مرز میرجاوه

ارائه خدماتی اورژانس مامایی به 155 مادر باردار پاکستانی در مرز میرجاوه