مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 06:402019-10-15پزشكي

40 نفر بیمار و مصدوم با اورژانس هوایی ایلام به تهران منتقل شدند


رییس کمیته بهداشت و درمان ستاد مرکزی اربعین با اشاره به افزایش خدمات بهداشتی و درمانی ویژه ایام سفر اربعین گفت: شب گذشته 40 نفر بیمار و مصدوم با اورژانس هوایی ایلام به تهران منتقل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، حسین کولیوند بابیان اینکه در ایام اربعین امسال خدمات، امکانات و تجهیزات بهداشتی و درمانی افزایش یافته و هیچ کمبودی در این عرصه وجود ندارد، اظهار داشت: شب گذشته 40 بیمار و مصدوم را با اورژانس هوایی استان ایلام به تهران منتقل شدند و تعدادی از این زائران با توجه به محل اقامت آن ها به است آن های البرز و قم منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه در مرزهای ایران بیمارستان های ثابت و سیار در حال خدمت رسانی هستند، اضافه کرد: در تمام نقاط مرزی و خاک عراق رصد و پایش وضعیت سلامت زائران در حوزه بیماری های واگیر و غیر واگیر در حال انجام است.

رییس کمیته بهداشت و درمان ستاد مرکزی اربعین با تأکید بر لزوم رعایت نکات بهداشتی توسط زائران اربعین بیان کرد: افرادی که مبتلابه بیماری تب و بیماری های گوارشی هستند؛ می توانند به مراکز درمانی در مرزها مراجعه کنند و سپس به سفر ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 نفر بیمار و مصدوم با اورژانس هوایی ایلام به تهران منتقل شدند

40 نفر بیمار و مصدوم با اورژانس هوایی ایلام به تهران منتقل شدند