مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 05:512019-10-15بين الملل

ماکرون در تماس تلفنی با ترامپ: حمله ترکیه به سوریه باید متوقف شود


رییس جمهوری فرانسه در گفت وگویی تلفنی از دونالد ترامپ، همتای آمریکایی خود بر لزوم پایان دادن به حمله نظامی ترکیه به سوریه تأکید کرد.

- ماکرون در تماس تلفنی با ترامپ: حمله ترکیه به سوریه باید متوقف شود رییس جمهوری فرانسه در گفت وگویی تلفنی از دونالد ترامپ، همتای آمریکایی خود بر لزوم پایان دادن به حمله نظامی ترکیه به سوریه تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه العربیه، کاخ الیزه فرانسه اعلام کرد، امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه در این تماس تلفنی با دونالد ترامپ، همتای آمریکایی خود بر لزوم ممانعت از بازگشت داعش در سوریه و احیای این تشکیلات تروریستی تاکید کرد.

دفتر ریاست جمهوری فرانسه ضمن اعلام این خبر افزود: فرانسه و ایالات متحده که در این زمینه نگرانی های مشترکی دارند، در روزهای آینده، در این رابطه، همکاری نزدیک خواهند داشت.

ریاست جمهوری ترکیه نیز اظهار کرد، اردوغان رییس جمهوری این کشور در تماس تلفنی با ماکرون اهداف عملیات نظایم در شمال سوریه را برای ماکرون شرح داده است.

این درحالی است که ارتش ترکیه روز گذشته بر شدت حملات هوایی و توپخانه ای خود در شمال سوریه افزود.

همچنین شامگاه جمعه، آتش توپخانهٔ نیروهای ترکیه در نزدیکی پایگاه نیروهای ایالات متحده در کوبانی، نگرانی مقامات آمریکا را در پی داشت و سبب شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکرون در تماس تلفنی با ترامپ: حمله ترکیه به سوریه باید متوقف شود

ماکرون در تماس تلفنی با ترامپ: حمله ترکیه به سوریه باید متوقف شود