مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 05:442019-10-15سياسي

کارگروه ساماندهی و بازسازی بازار قلعه محمود کرمان تشکیل می شود


رییس کمیسیون گردشگری شورای شهر کرمان گفت: به زودی کارگروهی متشکل از شهرداری و میراث فرهنگی کرمان با هدف بازسازی و ساماندهی بازار تاریخی قلعه محمود تشکیل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدرضا میرحسینی ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) به ارائه گزارشی از روند ساماندهی بازار قلعه محمود پرداخت، گفت: از 120غرفه موجود در این بازار، 40 غرفه مربوط به اداره کل اوقاف استان است که مقرر شده است هر چه زودتر نسبت به تعیین تکلیف غرفه ها اقدام کند تا عملیات بازسازی با نظارت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان در دستور کار قرار گیرد.

وی اظهار کرد: پیشنهادات مختلفی برای این بازار مطرح شده است که باید در زمان خودش مورد بررسی قرار گیرد؛ البته صنایع دستی و هنری بیشتر مورد توجه بوده است.

میرحسینی تصریح کرد: به زودی کارگروهی متشکل از شهرداری و میراث فرهنگی با هدف بازسازی و ساماندهی این بازار تشکیل خواهد شد.

منصور ایرانمنش عضو شورای شهر کرمان هم در نشست عمومی شورای شهر کرمان ضمن اشاره به حضور در کربلا طی چند روز گذشته، گفت: دیده ها متحیر می شود وقتی که از نزدیک این شور حسینی دیده می شود.

وی با بیان اینکه 90 درصد این افراد جوانان هستند، افزود: همدلی و همراهی بین ملت ایران و عراق با وجود همه سم پاشی های دشمنان به خوبی دیده می شد که بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگروه ساماندهی و بازسازی بازار قلعه محمود کرمان تشکیل می شود

کارگروه ساماندهی و بازسازی بازار قلعه محمود کرمان تشکیل می شود