مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 مهر 1398 ساعت 05:412019-10-15سياسي

به وقت رنج های دیشموک/ سرعت پایین مسؤولان در بزرگراه محرومیت ها


به وقت رنج های دیشموک/ سرعت پایین مسؤولان در بزرگراه محرومیت ها عضو شورای شهر دیشموک گفت: رسم و رسوم های غلطی در دیشموک وجود دارد و امام جمعه به تنهایی در حال از بین بردن این رسوم اشتباه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج/نسیم راوند/ بر اساس سرشماری سال 95 جمعیت دیشموک بیش از 26 هزار نفر است و این شهر دارای 90 روستا و 38 دهیاری است.

اما این منطقه کوچک در استان کهگیلویه و بویراحمد دارای مشکلات فراوانی است، مشکلاتی که هرازگاهی نام دیشموک را در کل ایران سر زبان ها می اندازد.

مشکلات و آسیب های دیشموک از رنج ها و مشکلات تا خودکشی ها و خودسوزی ها چنان نام این منطقه را به سر زبان ها انداخته که هفته گذشته فراکسیون زنان مجلس نماینده ای به دیشموک محروم فرستاد تا شرایط این منطقه را رصد کند، رصدی که شاید در آینده دیشموک را به صحن علنی مجلس بکشاند وعده ای که طیبه سیاوشی از آن خبر داد.

طی سال های اخیر دیشموک از  آسیب های اجتماعی فراوانی رنج  برده و در طول یکسال اخیر 16 نفر در این منطقه محروم خودکشی کردند.

در بازدید نماینده تهران از دیشموک درخواست طیبه سیاوشی از سه نماینده کهگیلویه و بویراحمد در بهارستان همراهی آنها برای طرح مشکلات این منطقه است تا تدابیری اندیشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به وقت رنج های دیشموک/ سرعت پایین مسؤولان در بزرگراه محرومیت ها

به وقت رنج های دیشموک/ سرعت پایین مسؤولان در بزرگراه محرومیت ها