مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 23:052019-10-14فرهنگي

«بیگانه ای با من است» در کرج و سرنوشت نامشخص «محکومین2»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، وقتی آخرین اپیزود مجموعه تلویزیونی محکومین2 در جنت آباد به پایان رسید؛ بهروز مفید تهیه کننده این سریال از پخش در مهرماه خبر داد؛ - سریال محکومین2 آماده شده، اما هنوز معلوم نیست نام کدام سریال به عنوان جایگزین ترور خاموش اعلام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، وقتی آخرین اپیزود مجموعه تلویزیونی محکومین2 در جنت آباد به پایان رسید؛ بهروز مفید تهیه کننده این سریال از پخش در مهرماه خبر داد؛ حالا در اواسط ماه خبر می رسد که این سریال تلویزیونی به دلیل روی آنتن رفتن ترور خاموش و حضور احتمالی سریالی طنز، زمان دیگری روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

بهروز مفید تهیه کننده محکومین2 گفت: بنا بود با شروع ماه محرم سریال ما روی آنتن شبکه یک سیما برود اما پخش سریال ترور خاموش این اتفاق را به عقب انداخت.

حالا نمی دانیم شبکه چه کنداکتوری را برای ما درنظر می گیرد؛ بعد از ترور خاموش تمایل شبکه، پخش یک کار طنز است تا یک فاصله گذاری میان یک کار جدی و طنز باشد؛ سریال ما آماده نمایش است و حتی 15 قسمت را تحویل داده ایم.

مفید این روزها درگیر پروژه دیگری در شبکه دو سیما است؛ سریال بیگانه ای با من است عنوان مجموعه ای در گونه ملودرام اجتماعی است که در 2 فصل 30 قسمتی ساخته می شود فیلمنامه این سریال تل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بیگانه ای با من است» در کرج و سرنوشت نامشخص «محکومین2»

«بیگانه ای با من است» در کرج و سرنوشت نامشخص «محکومین2»