مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 22:242019-10-14ورزشي

هشدار به رشته های ورزشی پر مدال خوزستان


معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تاکید کرد که هیات های شنا، دو و میدانی و ژیمناستیک باید اخذ میزبانی مسابقات کشوری و اردوهای تیم ملی را جدی بگیرند.

- ابراهیم نصیری در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که خوزستان تا پایان سال میزبان 80 رویداد جهانی، بین المللی، کشوری و منطقه ای است، اظهارکرد: این میزبانی ها در 21 رشته انجام می شوند و هدف، تقویت و توسعه ورزش خوزستان در رده های سنی نوجوانان، جوانان و امیدها و همچنین افزایش برگزیدگان و عضویت ورزشکاران در تیم های ملی است.

افزایش میزان مدال های کشوری، آسیایی و جهانی و جذب علاقه مندان به رشته های مختلف، منجر به افزایش ورزشکاران سازمان یافته و غنی شدن اوقات فراغت نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان می شود.

وی در ادامه خطاب به هیات های پایه و پرمدال، گفت: به هیات های شنا، دو و میدانی و ژیمناستیک ابلاغ کتبی ارسال کرده ایم و این سه هیات باید میزبانی ها از مسابقات کشوری و اردوهای تیم ملی را جدی بگیرند.

متاسفانه خوزستان در رشته های پرمدال و پایه در مسابقات المپیاد کشوری توفیقی نداشت و انتظار و توقع ما این است که این هیات ها تا پایان سال، هم در میزبانی مسابقات رده های سنی پایه و هم در اخذ اردوهای تیم ملی برنامه ریزی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به رشته های ورزشی پر مدال خوزستان

هشدار به رشته های ورزشی پر مدال خوزستان