مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 18:172019-10-14اجتماعي

خدمت رسانی به 1500 زائر پاکستانی در نهبندان


رییس اداره اوقاف و امور خیریه نهبندان با بیان اینکه موکب های مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و آستان مقدس سید علی(ع) نهبندان برای پذیرایی از زائران پاکستانی برپا شده است، - رییس اداره اوقاف و امور خیریه نهبندان با بیان اینکه موکب های مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و آستان مقدس سید علی(ع) نهبندان برای پذیرایی از زائران پاکستانی برپا شده است، گفت: تاکنون به 1500 نفر از زائران خدمت رسانی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید بهادری، ظهر امروز 22 مهرماه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موکب های مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و آستان مقدس سید علی(ع) نهبندان برای پذیرایی از زائران پاکستانی برپا شده است.

وی گفت: از ابتدای برپایی این موکب ها در نهبندان حدود 1500 نفر در قالب 25 اتوبوس از زائران پاکستانی در وعده های مختلف پذیرایی شدند.

رییس اداره اوقاف و امورخیریه نهبندان افزود: زائران پاکستانی در این موکب ها با چایی و خرما و یک وعده صبحانه نیز پذیرایی شده و بعد از استراحت کوتاهی مجدد حرکت کردند.

بهادری تصریح کرد: این موکب ها تا بعد از اربعین حسینی و برگشت آخرین کاروان زائران پاکستانی برپا خواهد بود و از زوار امام حسین(ع) پذیرایی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی به 1500 زائر پاکستانی در نهبندان

خدمت رسانی به 1500 زائر پاکستانی در نهبندان