مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 15:452019-10-14اقتصادي

هر ماه یک پارک در کرج افتتاح می شود


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: آبان ماه تا پایان سال جاری هر ماه یک پارک یا بوستان در شهر کرج افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، پیمان بضاعتی پور، رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به اینکه حفظ، توسعه و گسترش فضای سبز با رویکرد توجه به مناطق کم برخوردار و غیربرخوردار انجام می شود، گفت: وجود معارضان و کمبود منابع مالی، مهمترین موانع در مسیر ارتقا و توسعه فضای سبز در مناطق کم برخوردار است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج در ادامه مطرح کرد: بر این اساس به دنبال تملک باغ های کمتر از دو هکتار در مناطق شهری کرج هستیم و با اجرایی شدن این طرح انتظار می‎رود زیست ‎پذیری این شهر به ‎ویژه در مناطق با سرانه فضای سبزِ کمتر افزایش یابد.

بضاعتی پور به ضرورت اتمام پروژه های نیمه تمام سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج اشاره کرد و ادامه داد: از آبان ماه تا پایان سال جاری هر ماه یک پارک یا بوستان در شهر کرج افتتاح می شود و در مدار خدمت رسانی شهروندان قرار می گیرد.

وی با اشاره به پروژه هایی که در حال تکمیل و افتتاح هستند، گفت: دو پارک نابینایان و شهدای مدافع حرم در منطقه 6، پارک مریم با مساحت یک هزار و 650 مترمربع در منطقه دو و پارک مادر با مساحت 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر ماه یک پارک در کرج افتتاح می شود

هر ماه یک پارک در کرج افتتاح می شود