مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 15:392019-10-14سياسي

دست های آمریکا و اسراییل پشت پرده جریانات اخیر عراق مشهود است


معاون حشدالشعبی با بیان اینکه خواسته های جوانان عراقی باید در کشور عراق مورد توجه قرار گیرد، گفت: رفع مشکلات عراق توسط حکومت و مرجعیت درحال پیگیری است اما دست آمریکا و اسراییل پشت پرده رخدادهای اخیر عراق به خوبی قابل مشاهده است و نباید اجازه دهیم آن .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین هاشم الحیدری معاون حشدالشعبی به همراه جمعی از مسؤولان کشور عراق در موکب حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) حضور یافت و از خدمات خادمان حرم مطهر در بخش های مختلف این موکب بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید در گفت وگو با خبرنگار اعزامی فارس به کربلای معلی بیان کرد: امسال باید بعد از اربعین حسینی اقدامات لازم را دنبال کنیم تا بتوانیم خدمات مورد نیاز را به زائرانی که بعد از اربعین نیز مهمان عراق هستند ارائه دهیم.

الحیدری با اشاره به حضور گسترده زائران اربعین در موکب آستان مقدس بانوی کرامت عنوان کرد: این موکب به عنوان یکی از مهم ترین مواکب اربعین شناخته می شود و خدمت رسانی جامع خادمان به زائران اربعین در این موکب قابل تقدیر است چراکه فعالیت خادمان افتخاری حرم مطهر و نام متبرک حضرت معصومه(س) معنویت خاصی را به زائران منتقل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست های آمریکا و اسراییل پشت پرده جریانات اخیر عراق مشهود است

دست های آمریکا و اسراییل پشت پرده جریانات اخیر عراق مشهود است