مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 15:012019-10-14سياسي

:: کاظمی - سردار مومنی در وین


از وین؛ سردار مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشورمان و ژان لوک لمایو مدیر بخش سیاستگذاری دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل در وین دیدار و گفتگو کردند و در پایان این دیدار، سند ایجاد مرکز منطقه ای درمانی اختلالات ناشی از مواد مخدر در تهران امضاء شد.

مصاحبه ها 1- ژان لوک لمایو مدیر بخش سیاستگذاری دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل2- سردار مومنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران براساس این سند مرکز منطقه ای درمان اختلالات ناشی از مواد مخدر در ایران به زودی با حضور نمایندگان سازمان ملل در تهران افتتاح خواهد شد.

سردار مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران پس از امضای این سند در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: همچنین در دیدار با مقامات ارشد سازمان ملل در وین تاکید کرد که افزایش روزافزون تولید و ترانزیت مواد مخدر در کشور های منطقه نیازمند به سازوکار، تجهیزات و امکانات جدید دارد و تحریم های ظالمانه آمریکا، مانع جدی در مبارزه جمهوری اسلامی ایران ایجاد می کند.

سردار مومنی همچنین با اشاره به اینکه ایران در طول شش ماه گذشته حدود 10 تن کشفیات مواد مخدر شیشه داشته است هشدار داد که تولید مواد مخدر صنعتی و بویژه شیشه در افغانستان رو به افزایش بوده و چنانچه راه حلی برای این معضل پیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

:: کاظمی - سردار مومنی در وین

:: کاظمی - سردار مومنی در وین