مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 14:052019-10-14سياسي

تشکیل کمیته ای برای رفع مشکلات صنعت طلا


نشست تدوین سند راهبردی صنعت طلا و فلزات گرانبها برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از وزارت صنعت​، معدن و تجارت؛ ​نشست تدوین سند راهبردی صنعت طلا و فلزات گرانبها با حضور رییس گروه اقتصادی معاونت بررسی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

در این نشست نمایندگانی از تشکل های تخصصی، برخی تولیدکنندگان، طراحان و دست اندرکاران زنجیره تولید نیز حضور داشتند و از یوهانس برگمایر دبیرکل سازمان جهانی بسته بندی (WPO) برای موضوع طراحی بسته بندی طلا، جواهر و فلزات گرانبها دعوت به عمل آمده بود.

در این نشست که در دفتر معاونت امور صنایع وزارت صمت برگزار شد، درباره سند راهبردی صنعت طلا و فلزات گرانبها با راهبرد کلی تولید 500 تنی، صادرات 20درصدی و اشتغالزایی جدید برای 100 هزار نفر تا افق 1404 بحث و تبادل نظر شد.

آقای مهدی صادقی نیارکی سرپرست معاونت امور صنایع وزارت صمت در این جلسه با اشاره به سیاست های حمایتی دولت از صنعت فلزات گرانبها از تشکیل کمیته مشترک با حضور نمایندگانی از گمرک و بانک مرکزی، دفتر مقررات صادرات و واردات برای تسهیل فرآیند واردات مواد اولیه به کشور خبر داد و گفت: با شکل گیری این کمیته، چالش های موجود این صنعت بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته ای برای رفع مشکلات صنعت طلا

تشکیل کمیته ای برای رفع مشکلات صنعت طلا