مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 13:012019-10-14سياسي

خدمت رسانی 500 خادم اهل سنت و تشیع کردستان به زائرین


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه روزانه 30 هزار پرس غذا در سه وعده در موکب های استان کردستان توزیع می شود، گفت: قریب به 500 خادم و خادمه از برادران و خواهران تشیع و اهل سنت به امر خدمات رسانی فعالیت دارند.

حجت الاسلام سیدمحمد سادات در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به استقبال بسیار خوب زائران از موکب های استان کردستان در مراسم پیاده روی اربعین حسینی، اظهار کرد: طی سال های اخیر به فضل الهی موکب های استان کردستان هم در داخل استان و هم در عراق فعال می شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز همزمان با آغاز این حرکت بزرگ فرهنگی قریب به 16 موکب در داخل استان به منظور اسکان و پذیرایی زوار عبوری از استان های مجاور و کشورهای همسایه فعال شدند.

سادات ادامه داد: چهار موکب استان کردستان در کربلای معلی مشغول به اسکان و پذیرایی زوار گرامی است و روزانه 30 هزار پرس غذا در سه وعده و 5 هزار نفر در این موکب ها اسکان داده می شوند.

وی خاطرنشان کرد: خیاطی، آرایشگری و کفاشی در کنار ایجاد بسترهای لازم برای پذیرایی و اسکان برای زائرین به صورت مستمر انجام ش ه است.

به گفته رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان، چاپ بروشور، برپایی نماز جماعت و مراسم سوگواری در کربلای معلی از جمله فعالیت های فرهنگی موکب استان کردستان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی 500 خادم اهل سنت و تشیع کردستان به زائرین

خدمت رسانی 500 خادم اهل سنت و تشیع کردستان به زائرین