مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 12:452019-10-14دانش

انجمن های رباتیک و زبان در دانشگاه بناب به صورت غیر رسمی تداوم دارد


محمود سعیدی نژاد، مسئول انجمن علمی و تشکل های اسلامی دانشگاه بناب در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به منحل شدن چند انجمن های علمی در این دانشگاه گفت: - مسئول انجمن علمی دانشگاه بناب گفت: خبر هایی در مورد انحلال انجمن علمی رباتیک، استعداد های درخشان و زبان در دانشگاه منعکس داده شد که در واقع یکی از این انجمن ها منحل شده و دو تا دیگر به صورت غیر رسمی تداوم دارند.

محمود سعیدی نژاد، مسئول انجمن علمی و تشکل های اسلامی دانشگاه بناب در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به منحل شدن چند انجمن های علمی در این دانشگاه گفت: با توجه به آیین نامه انجمن ها اگر کاندیدا انجمنی به حد نساب نرسد آن انجمن منحل می شود.

سعیدی نژاد مطرح کرد: خبر های در مورد انحلال سه انجمن علمی مهندسی رباتیک، استعداد های درخشان و زبان در دانشگاه منعکس داده شد که در واقع یکی از این انجمن ها منحل شده است و دو تا دیگر به صورت غیر رسمی تداوم دارند.

مسئول انجمن علمی و تشکل های اسلامی دانشگاه بناب تصریح کرد: بعضی از انجمن ها مانند رباتیک و زبان بین رشته ای هستند در دانشگاه رباتیک و زبان تدریس نمی شود ولی انجمن این رشته ها تداوم دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن های رباتیک و زبان در دانشگاه بناب به صورت غیر رسمی تداوم دارد

انجمن های رباتیک و زبان در دانشگاه بناب به صورت غیر رسمی تداوم دارد