مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 12:432019-10-14سياسي

روح الله زم که در تور سپاه افتاد، که بود؟


امروز 22مهرماه 98 سپاه پاسداران خبر دستگیری روح الله زم را منتشر کرد، کسی که دارنده کانال تلگرامی معاند و ضد انقلاب «آمد نیوز» بود.

- امروز 22مهرماه 98 سپاه پاسداران خبر دستگیری روح الله زم را منتشر کرد، کسی که دارنده کانال تلگرامی معاند و ضد انقلاب آمد نیوز بود.

مجله مهر : سپاه پاسداران ایران روح الله زم را دستگیر کرد خبر کوتاهی که بُرد آن خیلی بیشتر از همین چند کلمه بود! روح الله زم چند سالی است با راه اندازی کانال تلگرامی آمد نیوز در خارج از مرزها به ابزاری در دست سرویس های جاسوسی و ضد انقلاب تبدیل شده بود.

این کانال تلگرامی با انتشار اخبار دروغ علیه کشور درصدد سیاه نمایی و فریب افکار عمومی بود و همچنین در راستای فعالیت همین سرویس های جاسوسی اهداف براندازانه را پیگیری می کرد.

زم که تلاش های زیادی درصدد انتشار اخبار نادرست از ایران و به قول خودش افشاگری هایی علیه نظام داشت، سال گذشته در مستندی دو قسمتی به نام ایستگاه پایانی دروغ پخش شد، نشان داد که او مدت ها در تور نیروهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی بوده است.

اما امروز 22 مهرماه 98 سازمان اطلاعات سپاه در بیانیه ای اعلام کرد که در عملیاتی پیچیده و با فریب سازمان های اطلاعاتی بیگانه، روح الله زم را بازداشت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روح الله زم که در تور سپاه افتاد، که بود؟

روح الله زم که در تور سپاه افتاد، که بود؟