مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 12:302019-10-14بين الملل

ژنرال سابق آمریکا: ترامپ مسئول بحران شمال سوریه است


ژنرال بازنشسته ,و فرمانده پیشین نیروهای آمریکایی در افغانستان گفت رییس جمهور آمریکا مسئول کشتار در شمال سوریه در پی عملیات نظامی آنکارا در این منطقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جان الن ژنرال چهارستاره بازنشسته نیروی تفنگداران دریایی آمریکا و فرمانده پیشین نیروهای این کشور در افغانستان روز گذشته (یکشنبه) در گفت وگو با شبکه سی ان ان در خصوص عملیات نظامی ترکیه در شمال شرقی سوریه گفت دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به دلیل صدور دستور عقب نشینی نظامیان آمریکایی از شمال سوریه، مقصر بحران آشکار در سوریه است.

وی ادامه داد که آمریکا به ترکیه چراغ سبز نشان داد تا چنین وضعیت کنونی را در شمال سوریه به وجود آورد و اینکه رخدادهای فعلی در شمال سوریه کاملاً قابل پیش بینی بود.

به نوشته روزنامه دیلی میل ، الن با اشاره به پیامدهای منفی عملیات نظامی ترکیه برای ساکنان شمال سوریه و آواره شدن صدها هزار نفر به سی ان ان گفت: ترامپ به دلیل رها کردن همپیمانان کرد ما، دستانش به خون آلوده است.

گفته بودم که خون ریخته می شود اما چنین نتیجه ای قابل تصور نبود .

عملیات ارتش ترکیه در مناطق  تحت کنترل شبه نظامیان کرد در شمال سوریه هفته گذشته و پس از آن آغاز شد که آمریکا که تاکنون خود را متحد کردها می خواند، اعلام کرد از مواضع خود در شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال سابق آمریکا: ترامپ مسئول بحران شمال سوریه است

ژنرال سابق آمریکا: ترامپ مسئول بحران شمال سوریه است