مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 12:252019-10-14سياسي

تفاهم نامه های مشترک برای توانمند سازی زنان سرپرست خانوار حاشیه شهرها


مشکلات و دغدغه های زنان سرپرست خانوار به عنوان قشری از بانوان که نیاز به حمایت ها و توجه بیشتری از سوی نهادها و موسسات اجرایی مختلف کشور دارند به یکی از اولویتهای اصلی دستگاه های متولی امور زنان تبدیل شده است، - در همین راستا معاونت زنان و امور خانواده نهاد ریاست جمهوری تفاهم نامه مشترکی را با شورای اجتماعی کشور که منابع و امکاناتی را برای پیش گیری از آسیبهای اجتماعی در اختیار دارد و سازمان آموزش فنی و حرفه ای به عنوان نهاد متولی درحوزه آموزش های حرفه ای و شغلی به امضا رسانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس این تفاهم نامه و بر اساس وضعیت و تعداد زنان سرپرست خانوا ، 10 استان آذربایجان غربی،البرز، لرستان، کرمان، کردستان، کرمانشاه، خوزستان، هرمزگان، البرز و سیستان و بلوچستان انتخاب و زنان سرپرست خانوار در این استان ها شناسایی و توانمند سازی می شوند.

اولویت این طرح زنان سرپرست خانوار در حاشیه شهرها و سکونت گاه های غیر رسمی است و طرح مذکور برای 5700 بانوی سرپرست خانوار در این استان ها طراحی شده است.

معاونت امور زنان وخانواده در جایگاه سیاستگذاری خود از شرکت دانش بنیان کاردوک که دارای سبک و ایده در حوزه توانمند سازی با رویکرد کسب و کار خرددر حاشیه شهرهاست، بهره برده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه های مشترک برای توانمند سازی زنان سرپرست خانوار حاشیه شهرها

تفاهم نامه های مشترک برای توانمند سازی زنان سرپرست خانوار حاشیه شهرها