مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 11:432019-10-14سياسي

از هنر خوشنویسی فاصله گرفته ایم


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: امروز از هنر خوشنویسی که در شکل گیری هویت ما مؤثر است فاصله گرفته ایم لذا باید به گذشته پر افتخار خود در این حوزه برگردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل مکرمی فر پیش از ظهر امروز در مراسم نکوداشت استاد خوشنویسی عباس اخوین که در موزه بزرگ خراسان انجام شد، با بیان اینکه این نکوداشت برای قدرشناسی از فعالیت بزرگان این حوزه است، اظهار کرد: همیشه به دلایل مختلف و مشغله های کاری از قدرشناسی از این افرادی که به نوعی در شکل دهی هویت ما نقش داشته اند غافل مانده ایم.

وی افزود: پاسداشت بزرگان نقش بسزایی در احیای هویت ما دارد، ما هویت خودمان را در بزرگان و اساتیدی هم چون استاد اخوین پیدا می کنیم.

مکرمی فر تصریح کرد:هنر خوشنویسی در شکل گیری هویت ما بسیار مؤثر است، امروز ما از این هویت فاصله گرفته ایم لذا باید به گذشته پر افتخار خود در این حوزه برگردیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی ادامه داد:امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از خط خوشنویسی با رایانه خط های خوشی را خلق می کنیم، اما همه می دانیم که این خط ها صفا و عشقی که در خط و خوشنویسی دارد را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از هنر خوشنویسی فاصله گرفته ایم

از هنر خوشنویسی فاصله گرفته ایم