مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 11:162019-10-14اقتصادي

استفاده از ظرفیت ناوگان حمل و نقل در بازگشت زائران


همه ظرفیت ناوگان اتوبوس، مینی بوس و سواری کرایه در بازگشت زائران به کار گرفته می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل از؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روسای اصناف و تشکل های صنفی بخش حمل و نقل مسافربری جاده ای کشور در آخرین نشست هماهنگی مدیران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با هدف مدیریت سفر های اربعین زائران به ویژه در سفر های بازگشت، آمادگی صد در صدی خود را برای انتقال زائران اعلام کردند.

آقای عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس این سازمان، با تشکر از همراهی تشکل های صنفی در جابه جایی زائران از 10 مهرماه تا کنون گفت: نمایندگان تشکل های صنفی و شرکت های حمل و نقل در پایانه های مرزی حضورفعال داشته باشند و وضعیت جا به جایی زائران را ساماندهی کنند.

آقای مهران قربانی معاون حمل و نقل این سازمان در این نشست گفت: سفر های اربعین یکی از مدل های بی نظیر سفر در دنیا محسوب می شود که برنامه ریزی خاصی را می طلبد و از نظر علمی به عنوان برنامه ریزی حمل و نقل با عدم قطعیت و تابعی از رفتار های سفر مردم به شمار می آید.

وی با بیان اینکه، بر اساس پیش بینی ها در 15 روز بیش از سه میلیون زائر از کشور خارج می شوند و این جمعیت در سه روز به کشور بازمی گردند، افزود: مشارکت فعال دست اندرکاران و اصناف رمز موفقیت در جابه جایی مطلوب زائران اربعین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت ناوگان حمل و نقل در بازگشت زائران

استفاده از ظرفیت ناوگان حمل و نقل در بازگشت زائران