مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 11:022019-10-14سياسي

حضور بیش از 3000 مددجوی هرمزگانی در پیاده روی اربعین حسینی


معاون فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان از حضور سه هزار و 350 نفر از مددجویان این نهاد در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عیسی زارعی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص حضور مددجویان این نهاد در مراسم پیاده روی اربعین امام حسین (ع)، گفت: امسال با برنامه ریزی های انجام شده کمیته امداد هرمزگان با مشارکت خیران و نیکوکاران زمینه ی حضور سه هزار و 350 نفر از مددجویان مشتاق زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را در پیاده روی اربعین فراهم آورده است.

زارعی اظهار داشت: کمیته امداد بخش قابل توجهی از هزینه های سفر این مددجویان را پس از بازگشت آنان پرداخت می کند که در این خصوص تاکنون، با مشارکت مردم و خیرین مبلغ دو میلیارد و 446 میلیون تومان اعتبار به این امر اختصاص یافته است.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مراسم عظیم پیاده روی اربعین تجلیگاه شور و شعور حسینی است و حضور در این مراسم باعث رشد و تقویت فرهنگ عاشورایی در بین مددجویان خواهد شد لذا این سفرهای زیارتی به منظور ارتقاء بینش اسلامی، ولایت شناسی و تقویت باورهای دینی انجام می شود.

زارعی گفت: نیکوکاران می توانند با مشارکت خود سهم بسزایی در ایجاد بستر مناسب جهت اعزام مددجویانی که حسرت حضور در پیاده روی اربعین را دارند، داشته باشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بیش از 3000 مددجوی هرمزگانی در پیاده روی اربعین حسینی

حضور بیش از 3000 مددجوی هرمزگانی در پیاده روی اربعین حسینی