مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 10:362019-10-14سياسي

اجرایی شدن سبک زندگی ایرانی-اسلامی تهاجم فرهنگی را از بین می برد


مسئول دفتر قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد استان سمنان بابیان اینکه آموزش مهم ترین اصل در تحکیم بنیان خانواده است، گفت: اجرایی شدن سبک زندگی ایرانی-اسلامی تهاجم فرهنگی را از بین می برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی نورمحمدی ظهر دوشنبه در نشست تخصصی سبک زندگی (گام دوم) به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد سمنان ضمن بیان اینکه اجرایی شدن سبک زندگی ایرانی-اسلامی تهاجم فرهنگی را از بین می برد، ابراز داشت: برای مقابله با الگوهای نامطلوب سبک غربی باید خانواده ها را با الگوی سبک زندگی ایرانی-اسلامی آشنا کرد لذا ترویج این اصل نیازمند اصل مهم آموزش است.

وی ضمن بیان اینکه کارکردهای تبعات منفی جامعه مدرن با شناخت دقیق از سبک زندگی اسلامی خنثی خواهد شد، افزود: نبود آموزش ازجمله عواملی که تحکمی بنیان خانواده را به مخاطره می اندازد لذا می بایست این الگوی زندگی ایرانی –اسلامی تبدیل به گفتمان عمومی شود.

مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بابیان اینکه اکثر افراد با گفتمان مرتبط با جامعه قرآنی و خصوصاً سبک زندگی اسلامی آشنایی چندانی ندارند، ابراز داشت: در این مهم نیز حلقه مفقوده آموزش مسائل مختلف است که اگر مهم جریان سازی شود بسیاری از ناهنجاری های جامعه امروز رفع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی شدن سبک زندگی ایرانی-اسلامی تهاجم فرهنگی را از بین می برد

اجرایی شدن سبک زندگی ایرانی-اسلامی تهاجم فرهنگی را از بین می برد