مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 10:242019-10-14سياسي

ضرورت هماهنگی و فراگیری در تدوین برنامه های توسعه سواحل مکران


استاندار سیستان و بلوچستان در نشست کارگروه اقتصادی و فناوری دریایی تدوین سیاست های کلان توسعه دریا محور و سواحل مکران که در مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد، - با تاکید بر ضرورت هماهنگی و یکپارچه سازی مطالعات انجام شده از سوی دستگاه های اجرایی مختلف، گفت: نباید اسناد و مطالعات به صورت جزیره ای و گسسته تهیه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- موهبتی به لزوم طرح نظرات در کارگروه و نقد و ارزیابی آن ها برای رسیدن به سیاست های محکم و موثر و سازنده، تاکید کرد و خواستار تکثیر اسناد و مطالعات موجود و ارایه آن به صورت یک بسته به اعضاء توسط دبیرخانه کارگروه شد.

استاندار سیستان و بلوچستان با توجه به اهمیت سیاست های توسعه دریا محور و مسوولیت کارگروه، و ضرورت آگاهی کلیه اعضاء از مطالعات انجام شده، بر تثبیت اعضاء به منظور پربار شدن و کارآیی کارگروه و قابلیت پیگری مسایل و مشارکت مطلوب، تاکید کرد.

موهبتی گفت: اینکه افراد مختلف در هر جلسه به عنوان نماینده دستگاه های اجرایی شرکت کنند، آسیب است و کارآیی کارگروه را کاهش و دستیابی به اهداف را مشکل می کند.

همچنین در این نشست، سید مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به کارهای مهم انجام شده در سازمان ها و وزارتخانه ها، گفت: این برنامه دریا محور نبوده و لازم است توسعه دریا محور به عنوان اندیشه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت هماهنگی و فراگیری در تدوین برنامه های توسعه سواحل مکران

ضرورت هماهنگی و فراگیری در تدوین برنامه های توسعه سواحل مکران