مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 10:192019-10-14سياسي

سپاه پاسداران «روح الله زم» را دستگیر کرد


«روح الله زم» دارنده کانال تلگرامی معاند و ضد انقلاب «آمد نیوز» توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستگیر و به کشور بازگردانده شد.

- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی بیانیه ای با اعلام خبر عملیات دستگیری روح الله زم سرشبکه سایت ضد انقلاب موسوم به آمد نیوز طی عملیات پیچیده و حرفه ای سازمان اطلاعات سپاه، بر شکست و جا ماندن سرویس های اطلاعاتی دشمن از قدرت اطلاعاتی سپاه تاکید کرد.

متن اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم ملت شریف و عاشورایی ایران اسلامی! در ایام پر شور و شعور اربعین حسینی و تجدید میثاق رهروان کربلا با آرمان های جاودان سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که دشمنان امت اسلامی مقهور عظمت و شکوه راهپیمایی و اجتماع عظیم و میلیونی زائران، با حقد و حسد نظاره گر تجلی قدرت اسلام و جبهه مقاومت اسلامی شده اند؛ خدای بزرگ را شاکریم که در سایه الطاف خفیه و بیکرانش، پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه را یاری بخشید تا یکی از سرشاخه های سراب رسانه ای دشمن و جنگ روانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را طی یک عملیات پیچیده با حربه ی فریب اطلاعاتی گرفتار سازند و با غافلگیری و دستگیری این عنصر پلید و مزدور، دست برتر و ابتکار عمل خود را در مقابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پاسداران «روح الله زم» را دستگیر کرد

سپاه پاسداران «روح الله زم» را دستگیر کرد