مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 09:582019-10-14سياسي

تاکید بر اطلاع رسانی شایسته و هنرمندانه از خدمات دولت


استاندار آذربایجان شرقی اطلاع رسانی شایسته و هنرمندانه از خدمات دولت و نظام را ضروری خواند و گفت: روابط عمومی ها نقش اصلی را در این زمینه بر عهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، محمدرضا پورمحمدی در دیدار اعضای هیأت رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، با اشاره به اینکه قاطبه مردم از خدمات بزرگ دولت اطلاع دقیق ندارند، افزود: آن چه در زمینه اطلاع رسانی از خدمات دولت و نظام مورد انتظار است تاکنون محقق نشده و لازم است در این زمینه بازنگری شود.

وی با تأکید بر آسیب شناسی عرصه اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی، افزود: روابط عمومی ها بهترین ابزار اطلاع رسانی عملکرد دستگاه ها هستند و اگر آنها نتوانند واقعیت ها را بیان کنند رسانه ها و افراد دیگری هستند که روایت خود را بازگو کنند.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: باید باور داشته باشیم که بخش عمده موفقیت ما مربوط به بهبود ذهنیت مردم نسبت به دستگاه های اجرایی است که این مهم بدون روابط عمومی های توانمند قابل دست یابی نیست.

وی خاطرنشان کرد : روابط عمومی با هر تعریفی که تاکنون از آن شده است، به طور کلی نمود بیرونی و آبروی دستگاه ها و سازمان هاست.

وی با بیان اینکه روابط عمومی یک حرفه تخصصی است، افزود: فعالان این حوزه باید ویژگی های خاصی داشته باشند و وظیفه مدیران است که نیروهای خبره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر اطلاع رسانی شایسته و هنرمندانه از خدمات دولت

تاکید بر اطلاع رسانی شایسته و هنرمندانه از خدمات دولت