مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 09:562019-10-14سياسي

اولین همایش ملی پدافندغیرعامل شیمیایی کشور در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود


مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان از برنامه ریزی برای برگزاری اولین همایش ملی پدافندغیرعامل شیمیایی در کشور خبر داد و گفت: این همایش علمی به همت اداره کل پدافند غیر عامل استانداری سمنان و با مشارکت دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار خواهد شد.

- ایرج کارخایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: حوزه شیمایی یکی از مستعدترین بخش ها برای بروز حوادث است و از این رو پدافند غیر عامل استانداری سمنان به منظور افزایش شناخت جامعه از خطرات این حوزه و ارتقاء آمادگی ها در این بخش اقدام به برگزاری این همایش علمی می کند.

این مدیر مسوول اضافه کرد: با توجه به اهمیت مخاطرات شیمیایی، این مهم به عنوان یکی از هشت تهدید اصلی مورد نظرسازمان پدافند غیرعامل کشور و استان قرار گرفته است.

وی از ایجاد قرارگاه پدافند شیمیایی در سازمان پدافند غیرعامل به عنوان دلیلی بر اهمیت این بخش یاد کرد و افزود: رصد تهدیدات شیمیایی و ارائه آموزش های مرتبط با آن و ارتقاء سطح آگاهی های عمومی از خطرات احتمالی این بخش می تواند به مصون سازی بیشتر کشور و استان کمک کند.

کارخایی در پاسخ به پرسشی در خصوص همایش ملی پدافندغیر عامل شیمیایی خاطرنشان کرد: این همایش علمی 22 آبان ماه با حضور پژوهشگران، متخصصان و دانشگاهیان و کارشناسان این حوزه و برخی مسوولان کشوری و استانی در دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین همایش ملی پدافندغیرعامل شیمیایی کشور در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود

اولین همایش ملی پدافندغیرعامل شیمیایی کشور در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود