مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 09:522019-10-14سياسي

تشکیل کمیته برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز حریم شهر تهران


معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با ابلاغ بخشنامه پایش حریم، از برخورد جدی با متخلفان ساخت وسازهای غیر مجاز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهرانگفت: در راستای نیل به فرامین و منویات مقام معظم رهبری و کاهش دغدغه های معظم له در خصوص تصرفات غیرقانونی توسط آن دسته از فرصت طلبان که با استفاده از خلاءهای قانونی و غفلت مسؤولان اجرایی، اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز در حریم شهر تهران کرده اند و همچنین با عنایت به ماده 12 قانون تعاریف، هرگونه تخلف از احکام موضوع این قانون، به عنوان تجاوز به حقوق عمومی و جرم محسوب شده و مرتکبین علاوه بر اعاده وضع و رفع اثر از تخلفات، به مجازات مربوط برابر قانون مجازات اسلامی محکوم خواهند شد.

وی افزود: در این راستا مطابق تبصره ذیل ماده 2 قانون نظارت بر گسترش شهر تهران، شهرداری مکلف است از ساخت ابنیه و تأسیساتی که بدون پروانه ساختمان و رعایت مفاد این ماده در خارج از محدوده خدمات شهری فعلی تهران احداث می شود، جلوگیری و در صورت ساخت تخریب کند.

معاون شهردار تهران تأکید کرد: با توجه به اهمیت حفظ و صیانت از اراضی حریم شهر و پایش مستمر آن، دستورالعمل اجرایی کمیته بررسی ساخت و ساز های غیرمجاز حریم شهر تهران تهیه و به منظور اجرا و کاهش تخلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز حریم شهر تهران

تشکیل کمیته برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز حریم شهر تهران