مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 09:272019-10-14فرهنگي

«سندی از یک دوران سپری شده»


سالن سیف الله داد خانه سینما، شامگاه یک شنبه بیست و یکم مهرماه شاهد نمایش نسخه ی ترمیم شده ی «طوفان در شهر ما» (ساخته ی زنده یاد ساموئل خاچیکیان) و سپس نقد و بررسی این فیلم با حضور جواد طوسی و تهماسب صلح جو بود.

- سالن سیف الله داد خانه سینما، شامگاه یک شنبه بیست و یکم مهرماه شاهد نمایش نسخه ی ترمیم شده ی طوفان در شهر ما (ساخته ی زنده یاد ساموئل خاچیکیان) و سپس نقد و بررسی این فیلم با حضور جواد طوسی و تهماسب صلح جو بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده، در ابتدای این جلسه جواد طوسی در پاسخ به نکته ی مطرح شده از سوی امید نجوان (مجری برنامه) که به استقبال تاریخی مردم تهران از این فیلم و در اواخر دهه ی 1330 اشاره کرده بود گفت: نمایش این فیلم، محمل مناسبی برای اشاره به این نکته است که فیلم های شاخص هر دوره را باید بر اساس شرایط فرهنگی، اجتماعی و نوع مخاطب شناسی زمانه ی خود مورد ارزیابی قرار داد.

وی سپس سینمای دهه ی 1330 را سینمایی توام با آزمون و خطا توصیف کرد و افزود: وجه غالب فیلم هایی که در این دوره ساخته شدند مبتنی بر مضمون ها و دستمایه هایی بود که عمدتاً ملودرام های خانوادگی را با فضاهای اغراق شده به نمایش می گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سندی از یک دوران سپری شده»

«سندی از یک دوران سپری شده»