مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 08:192019-10-14سياسي

برگزاری دوره های تعزیه خوانی و مداحی در دانشگاه علمی کاربردی


مدیر هیئات مذهبی دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری دوره های آموزش تعزیه خوانی و مداحی ویژه دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، مجید خسروان ضمن اشاره به فعالیت های هیئات مذهبی این دفتر در سراسر کشور در ایام محرم و صفر عنوان کرد: یکی از برنامه های این دفتر مراسم تعزیه خوانی است که به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) طبق روال هر سال برگزار می شود که با استقبال خوبی از سوی دانشجویان و اساتید و کارکنان دانشگاه مواجه شده است.

وی با اشاره به اینکه از سال 1393 تاکنون بیش از 250 مراسم تعزیه خوانی در دانشگاه جامع علمی کاربردی سراسر کشور اجرا شده است، اظهار کرد: اجرای تعزیه با استقبال بسیار زیاد اساتید و دانشجویان مواجه شده است و ما درخواست های زیادی برای اجرای این مراسم در مراکز خارج از دانشگاه دریافت کرده ایم.

مدیر هیئات مذهبی دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی، از برگزاری دوره های آموزشی تعزیه خوانی در دانشگاه خبر داد و گفت: دوره های آموزش تعزیه خوانی به صورت حرفه ای و کارگاهی برگزار خواهد شد که دانشجویان متقاضی می توانند به صورت رایگان از این آموزش ها استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره های تعزیه خوانی و مداحی در دانشگاه علمی کاربردی

برگزاری دوره های تعزیه خوانی و مداحی در دانشگاه علمی کاربردی