مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 مهر 1398 ساعت 08:012019-10-14سياسي

گسیل امکانات سپاه به سوی مرزها/ امنیت در مراسم اربعین برقرار است


فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این عزم در سپاه وجود دارد تا با تعطیل کردن همه سرویس های رفت و آمد در همه شهرها، اتوبوس ها و امکانات حمل و نقل را به سوی مرزها گسیل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مرز شلمچه، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیش از ظهر امروز وارد مرز شلمچه شد و از روند خدمت رسانی و تردد زائران بازدید کرد.

سردار سرلشکر حسین سلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال جاری با عنایت الهی و دعوت حسینی، حجم زائرانی که به عتبات عالیات مشرف شده اند، نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته و دست اندرکاران خدمت به زائران همت خود را چند برابر کرده اند تا بتوانند نیازها را پاسخ دهند.

وی با بیان اینکه چیزی که تانون ملاحضه شد حرکت آرام و منطقی زائران و خدماتی که در حال انجام است، افزود:   امیدواریم که بتوانیم تا انتهای این مراسم خدمات لازم را ارائه دهیم.

فرمانده کل سپاه پاسدران انقلاب اسلامی تصریح کرد: به فضل الهی امنیت برقرار است و مسائل حمل و نقل تا حدود بسیاری حل شده است.

سلامی با تأکید بر اینکه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمادگی کامل برای بازگشت زائران داریم، یادآور شد: این عزم در سپاه وجود دارد تا با تعطیل کردن همه سرویس های رفت و آمد در همه شهرها، اتوبوس ها و امکانات حمل و نقل را به سوی مرزها گسیل کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسیل امکانات سپاه به سوی مرزها/ امنیت در مراسم اربعین برقرار است

گسیل امکانات سپاه به سوی مرزها/ امنیت در مراسم اربعین برقرار است