مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 19:422019-10-13فرهنگي

عرضه 57 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب لرستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: 190 غرفه در نمایشگاه کتاب استان در اختیار 261 ناشر قرار گرفته و بیش از 57 هزار عنوان کتاب عرضه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدحسین فتایی در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب استان در جمع خبرنگاران، برپایی نمایشگاه کتاب برای ششمین سال متوالی را نشانه توجه به فرهنگ دانست و اظهار کرد: کتاب پایه و مادر فرهنگ است، هیچ حوزه فرهنگی نیست که از کتاب ارتزاق نکند و کتاب مبدأ آفرینش تمدن هاست.

وی با اشاره به رویکردها و برنامه های در دستور کار در این نهاد، تصریح کرد: پیگیری حل مشکلات زیرساختی، تلاش برای هم افزایی دستگاه ها، استفاده از ظرفیت شورای فرهنگ عمومی، انجمن ها و مؤسسات فرهنگی، قرآنی و دینی، تعامل سازنده با دیگر دستگاه ها به ویژه نماینده ولی فقیه در لرستان و استاندار لرستان، فرمانداران، ائمه جمعه و .

از برنامه هایی است که در دستور کار قرار گرفته است.

فتایی همچنین با تأکید بر پیگیری گسترش کمی و کیفی برنامه های فرهنگی و دینی، افزود: از همه صاحب نظران، فرهیختگان و اصحاب رسانه انتظار همراهی و مساعدت دارم.

مدیرکل ارشاد لرستان با اشاره به اینکه سیزدهمین نمایشگاه کتاب لرستان تا 25 مهرماه برپا بوده و علاقه مندان از ساعت 14 تا 20 می توانند از آن بازدید کنند، اضافه کرد: 190 غرفه این نمایشگاه در اختیار 261 ناشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه 57 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب لرستان

عرضه 57 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب لرستان