مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 15:152019-10-13پزشكي

افزایش همکاری با ایران در حوزه سلامت را خواستاریم


کشور لبنان افزایش زمینه های همکاری با ایران در حوزه سلامت را خواستار است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا وسیما ، دکتر جمیل جباک که به منظور شرکت در شصت و ششمین اجلاس وزرای بهداشت کشور های مدیترانه شرقی به تهران سفر کرده است، در بدو ورود به تهران افزود: از قبل با نظام سلامت ایران آشنایی داشته ام، ایران قابلیت های بسیار خوبی دارد و تقریبا همه امکاناتی را که در حوزه پزشکی نیاز دارد تولید می کند.

وی با اشاره به اینکه کشور لبنان در حوزه سلامت توسعه روابط با ایران را خواستار است، گفت: حتی در پی آن هستیم که بیماران را برای درمان از لبنان به ایران اعزام کنیم.

وزیر بهداشت لبنان با اشاره به ظرفیت افزایش همکاری های دوجانبه با ایران، افزود: در بحث دارو های مشابه زیستی (بایو سیمیلار) نیز علاقه مند هستیم که با همکاری ایران این دارو ها در لبنان تولید شود.

وی ادامه داد: تحریم های ظالمانه علیه ایران باعث شده است تا برخی از کشور ها نتوانند در این اجلاس شرکت کنند.

دکتر جباک افزود: این اجلاس، رویداد بسیار مهمی است و کشور های شرکت کننده می توانند اطلاعات خود را در حوزه سلامت به اشتراک بگذارند و موضوعاتی که در این اجلاس مطرح می شود می تواند به ما درباره شناسایی بیماری ها و درمان بیماری های واگیر و غیرواگیر کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش همکاری با ایران در حوزه سلامت را خواستاریم

افزایش همکاری با ایران در حوزه سلامت را خواستاریم