مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 11:032019-10-13اقتصادي

راهنمای خرید آنلاین بیمه مسافرتی داخلی


گاهی اوقات، اتفاقاتی مانند گم شدن مدارک، تاخیر در پرواز، کنسل شدن پرواز و … در سفر و یا حتی اتفاقات ساده و کوچک مانند یک دندان درد ساده می تواند شیرینی های سفری را که برای آن از مدت ها پیش برنامه ریزی کرده اید، - به شما تلخ کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام ازکی، بیمه مسافرتی برای جبران خسارت ها و پوشش حوادثی که ممکن است در مسافرت های خارج از کشور اتفاق بیافتد، یک راه حل ساده و بسیار ارزان است.

اما حوادثی را که ممکن است در سفرهای داخلی خانوادگی یا سفر با تورهای گردشگری و مسافرت به شهرهای مختلف ایران رخ دهد، با استفاده از چه بیمه ای می توان جبران کرد؟ در این متن تمام شرایط مربوط به برای سفرهای داخلی هم استفاده می شود اما این رشته از بیمه فقط برای سفرهای خارج از کشور ایران قابل ارائه است و برای پوشش حوادثی که ممکن است در سفرهای داخل کشور اتفاق بیافتد از بیمه حوادث و بیمه مسئولیت استفاده می شود.

فرقی نمی کند که شما به کدام شهر سفر می کنید، تنها سفر می کنید، همراه با خانواده یا به صورت دسته جمعی با تور، هدف از سفر هرچه که باشد، تفریحی، آموزشی، ماموریتی و …، می توانید به جای بیمه مسافرتی داخلی از بیمه مسئولیت و یا بیمه حوادث برای جبران خسارت هایی که ممکن است در طول سفر اتفاق بیافتد، استفاده کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای خرید آنلاین بیمه مسافرتی داخلی

راهنمای خرید آنلاین بیمه مسافرتی داخلی