مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 10:102019-10-13اجتماعي

«همسرآزاری» و «کودک آزاری» در صدر آسیب های اجتماعی همدان


رییس بهزیستی شهرستان همدان با بیان اینکه اورژانس اجتماعی همدان در نیمه نخست سال 98 حدود 5000 مورد خدمات ارائه داده است، گفت: همسرآزاری، اختلافات حادخانوادگی و کودک آزاری بیشترین درصد آسیب ها را داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا افشاری امروز در کارگروه فرهنگی اجتماعی فرمانداری همدان، با توضیح اینکه در حال حاضر 4 پایگاه خدمات اجتماعی در سطح شهرستان وجود دارد که در راستای برنامه اورژانس اجتماعی فعالیت دارند، ادامه داد: پایگاه های خدمات اجتماعی تعداد 7879 نفر مراجعه کننده در مراکز آسیب خیز خضر، دیزج، حصار امام و حصار مطهری داشته اند که 15 نفر از زنان و دختران آسیب دیده یا موارد بازپروری، 4 نفر از زنان و دختران در معرض آسیب، 74 نفر از زنان در معرض خشونت، 80 نفر از مرکز حمایتی و 10 نفر از افراد مبتلا به اختلالات جنسی به این پایگاه ها مراجعه کرده اند.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال 3060 مورد مراجعه و آموزش به خدمات سیار داشته ایم، افزود: از مجموع پذیرش خط تلفن که 1762 مورد بوده، 1329 نفر نیازمند راهنمایی یا ارجاع بوده اند و از مجموع پذیرش خدمات سیار 2928 نفر به آگاه سازی و آموزش نیازداشته اند.

افشاری با اشاره به اینکه خدمات سیار وظیفه دارد در نقاط آسیب خیز حضور داشته باشد، اظهار کرد: عناوین آموزشی که در 6 ماهه نخست امسال برای پیشگیری و کنتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«همسرآزاری» و «کودک آزاری» در صدر آسیب های اجتماعی همدان

«همسرآزاری» و «کودک آزاری» در صدر آسیب های اجتماعی همدان