مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 مهر 1398 ساعت 05:372019-10-13حوادث

ردپای دزد طلای 2.7 میلیارد ریالی


رییس پایگاه سوم پلیس آگاهی از دستگیری دزدی خبر داد که از کارگاه طلاسازی در خیابان شهید مفتح 2 میلیارد و 700 میلیون طلا دزدیده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ کارآگاه کامیار چهری گفت: اواخر شهریور امسال مالک یکی از کارگاه های طلاسازی به کلانتری 107 فلسطین مراجعه و اظهار کرد مقداری طلا به ارزش 2 میلیارد و 700 میلیون ریال از کارگاه طلاسازی اش سرقت شده است که پس از ثبت اظهارات شاکی پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه تیمی از کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی برای تحقیقات پلیسی به نشانی اعلامی مراجعه کردند و در بررسی های انجام شده احتمال این را دادند که دزدی با همکاری کارگران باشد، افزود: در تحقیقات فنی پلیسی ظن کارآگاهان به یکی از کارگران کارگاه طلاسازی متوجه شد که در چند روز اخیر به محل کارش مراجعه نکرده بود.

این مقام انتظامی گفت: سرنخ هایی از محل سکونت متهم به دست نیامد تا اینکه در گام بعدی تحقیقات پلیسی مخفیگاه وی شناسایی شد و نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

شرهنگ چهری ابراز داشت: متهم که منکر سرقت بود در ادامه تحقیقات تخصصی کارآگاهان، لب به اعتراف گشود و گفت: طلا ها را در چند مرحله دزدیده و به مالخر در مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردپای دزد طلای 2.7 میلیارد ریالی

ردپای دزد طلای 2.7 میلیارد ریالی