مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 08:402019-10-12بين الملل

عراق 4 ایزدی ربوده شده را از اردوگاه الهول سوریه بازگرداند


رییس دفتر نجات ایزدی های ربوده شده در اقلیم کردستان عراق از آزادی چهار تن از چنگ داعشی ها از داخل اراضی سوریه خبر داد.

- عراق 4 ایزدی ربوده شده را از اردوگاه الهول سوریه بازگرداند رییس دفتر نجات ایزدی های ربوده شده در اقلیم کردستان عراق از آزادی چهار تن از چنگ داعشی ها از داخل اراضی سوریه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، حسین قایدی، رییس دفتر نجات ایزدی های ربوده شده در اقلیم کردستان عراق اعلام کرد: گروه هایی از این دفتر موفق شدند سه زن و یک کودک ایزدی را که توسط اعضای داعش در داخل اردوگاه الهول واقع در حومه استان حسکه در شمال شرق سوریه ربوده شده بودند، آزاد کنند.

قایدی همچنین تاکید کرد: سه زن و یک کودک ایزدی به اقلیم کردستان عراق رسیدند و دفتر نجات ایزدی های ربوده شده به جستجو زنان و مردان ایزدی ربوده شده توسط گروهک های تروریستی یا کسانی که همچنان در اردوگاه الهول هستند، ادامه می دهند.

رییس دفتر نجات ایزدی های ربوده شده در اقلیم کردستان عراق اعلام کرد که تاکنون 3 هزار و 487 زن و مرد ربوده شده از چنگ داعش نجات یافته اند.

از سوی دیگر، خبرگزاری رسمی سوریه سانا اعلام کرد که سازمان های غیرقانونی در منطقه الجزیره سوریه کارمندان فرانسوی، انگلیسی و سوییسی خود را به شمال عراق می فرستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق 4 ایزدی ربوده شده را از اردوگاه الهول سوریه بازگرداند

عراق 4 ایزدی ربوده شده را از اردوگاه الهول سوریه بازگرداند