مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 مهر 1398 ساعت 08:162019-10-12اجتماعي

مرز بازرگان پذیرای زائران اروپایی اربعین حسینی


زائران خارجی اباعبدالله الحسین(ع) همه ساله از مرز بازرگان در شمال آذربایجان غربی وارد کشور شده و پس از گذر از استان کردستان و کرمانشاه از مرز مهران به کشور عراق سفر می کنند تا در بزرگ ترین رویداد زیارتی جهان در اربعین حسینی شرکت کنند.

- حسین عباسی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار کرد: پایانه مرزی بازرگان هم مرز با کشور ترکیه از معابر رسمی و بین المللی کشورمان است که همه ساله در ایام اربعین، هزاران نفر از مشتاقان اباعبدالله الحسین (ع) از کشورهای اروپایی و ترکیه از این مرز برای رفتن به عتبات عالیات و شرکت در پیاده روی میلیونی اربعین وارد کشورمان می شوند .

وی با اشاره به برپایی موکب های خدمات رسانی برای زائرین اربعین حسسینی افزود: برای ارائه خدمات به زائران غیر ایرانی کربلای معلی از چند روز گذشته موکب های شهید باکری و ثارالله در پایانه مرزی بازرگان دایر شده اند.

فرماندار ماکو خاطرنشان کرد: گمرک و پایانه مرزی بازرگان و حتی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ماکو هم برای تردد راحت زائران غیر ایرانی تمام امکانات خود را به کار گرفته اند.

وی با اشاره به تردد زائران غیرایرانی در مرز بازرگان تصریح کرد: سال گذشته از مرز بازرگان بیش از یک هزار زائر خارجی برای شرکت در پیاده روی اربعین وارد ایران شد و با توجه به استقبال عاشق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز بازرگان پذیرای زائران اروپایی اربعین حسینی

مرز بازرگان پذیرای زائران اروپایی اربعین حسینی